Wednesday, May 4, 2011

Jana Income Melalui Bisnes Printing

Alhamdulillah, syukur kepada Allah usaha aku berbaloi dalam menjalankan perniagaan printing.

Banyak order yang aku dapat hasil dari usaha aku mencari pembeli-pembeli dari kalangan jabatan kerajaan, swasta mahupun individu. Bisnes ni lama dah aku buat bermodalkan sedikit ilmu yang aku ade dan sedikit modal yang aku ade.. hehehe!

Baru-baru ni rakan seperjuangan dalam perniagaan telah membongkar bisnes yang telah aku buat selama ini kepada umum. Aku ucapkan syabas kepada beliau!

Ilmu Bisnes Printing >  KLIK DISINI


Ilmu ini hanya sesuai untuk mereka yang betul-betul ingin berazam untuk berjaya kerana kejayaan tidak datang bergolek! betul tak?

Tidak lama lagi aku akan post katalog barangan yang aku jual/supply....

Apple Green Non Woven Bag Printing

Beige Brown Non woven Bag Printing


Penuh Bonet! Belum masuk 4 kotak A3 size paper bag lagi tu...


Dalam Kotak kat belakang tu A3 size paper bag print full colour 4 kotak (1000 pcs)

contoh paper beg full color printing

No comments:

Post a Comment

BISNES PRINTING! MUDAH! MASYUK! LUMAYAN!
http://www.pakarbisnesprinting.com/hop.php?ref=imran69

KENGKAWAN YANG HEBAT

PARTNERS